Ostutingimused
- OSTUTINGIMUSED
- HIND JA SAATMISKULUD
- TELLIMUSE VORMISTAMINE
- TASUMINE
- TOODETE KOHALETOIMETAMINE
- PROBEEMID TELLITUD TOODETEGA
- 14-PÄEVANE TAGASTUSÕIGUS
- MUUD TINGIMUSED
- ALLAHINDLUS/ SOODUSHINNAD
1. OSTUTINGIMUSED
1.1. Tingimused kehtivad www.militaarmatkaja.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku E-Mil Trading OÜ , registrikood 12602052, aadress: Tallinna tn 99 a, Viljandi, Eesti ja ostu sooritavate klientide vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
2. HIND JA SAATMISKULUD
2.1. Toodete hinnale lisanduvad paki saatmiskulud (SmartPost pakiautomaati 4 € ja Omniva 4 €). Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
2.2 Kui kliendil ei ole võimalik pakiautomaati kasutada, saadame kauba kokkuleppel kliendiga temale sobival viisil (postkontor, kullerteenus, Cargobus, hind alates 7 €). Siis arvutatakse saatekulu vastavalt pakutava teenuse hinnale
2.3. E-Mil Trading OÜ jätab endale õiguse muuta vajadusel toodete hindu.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1 Meie E-poest kauba tellimine on lihtne ja kiire. Vali toode, vajadusel toote suurus ning lisa see ostukorvi.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada. Seejärel vormista ost, täida nõutud väljad, vali kohaletoimetamise viis ning esita tellimus. Valides makseks proforma, saad meilile
3.3. Tellimuse saab esitada nii ilma eelneva registreerimiseta kui ka end kliendina registreerides (sellisel juhul ei pea oma isikuandmeid ning kohaletoimetamise aadressi iga tellimuse puhul uuesti sisestama).
3.4. Peale tellimuse esitamist saadetakse Kliendi e-mailile ettemaksu arve.
4. TASUMINE
4.1. Tellimuse eest tasutakse 100% ettemaksuna. Palun kontrolli enne tasumist, et sisestatud andmed ja tooted vastavad sinu soovile.
4.2. Makse aluseks on poe poolt sinu e-mailile saadetud tellimuse kinnitus.
4.3. Võimalikud makseviisid on: kas tellimuse lõpetamisel Swedbank või SEB pangalingi kaudu või ülekandega E-Mil Trading OÜ arveldusarvele Swedbank: EE052200221058986049; SEB: EE231010220253460225
4.4 Jätame endale õiguse tühistada Sinu tellimus, kui summa ei ole laekunud E-Mil Trading OÜ arveldusarvele 5 päeva jooksul arvates tellimus-kinnituse saatmisest sinu e-mailile.
4.5. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.
5. TOODETE KOHALETOIMETAMINE
5.1. Tellitud tooted saadetakse Sinu poolt tellimuse vormistamisel valitud transpordiviisil Sulle sobivasse pakiautomaati.
5.2. Teie tellimusega hakatakse tegelema hetkest, mil makse on meile laekunud. Paki saatmist kiirendab ülekande puhul maksekorralduse saatmine meie meilile: militaarmatkaja@gmail.com
5.3. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub makse laekumise ajast, postiteenistustest. Paki kättesaamise aeg on 2-3 tööpäeva.
5.4. Valides kauba kättesaamiseks pakiautomaadi, saate kauba pakiautomaati jõudmisel vastavasisulise e-maili või sms-i, milles on märgitud kapi asukoht ning uksekood.
5.5. "Tulen ise järele" pakkidele saab järele tulla eelneval kokkuleppel (üldiselt argipäeviti 10st 16ni) kas tel. 5103939 või militaarmatkaja@gmail.com
5.6. Kokkuleppel on võimalikud ka teised pakisaatmisviisid. Sel juhul andke oma paki kättesaamissoovist teada e-mailile: militaarmatkaja@gmail.com
5.7. Juhul kui e-poest tellitud pakk saadetakse meile tagasi põhjusel, et klient sellele järele ei läinud, tuleb tal paki uuesti saatmisel tasuda uus postikulu.
6. PROBLEEMID TELLITUD TOODETEGA
6.1. Loodame, et olete meie e-poest tellitud kaubaga rahul. Kui seoses ostetud kaubaga siiski probleeme peaks olema, teatage sellest meie e-maili aadressile militaarmatkaja@gmail.com. Leiame Teie probleemile lahenduse.
6.2. Tarbija võib kauba puuduse ilmnemisel pöörduda kaupleja poole 2 aasta jooksul. Puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni.
6.3 Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamise või asendamisega seotud kulud (posti- ja materjalikulud) müüja. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud.
6.4 Pretensioonis tuleb märkida:
- Tarbija nimi ja kontaktandmed
- Kaebuse esitamise kuupäev
- Kauba või teenuse puudus
- Ettevõtjale esitatav nõue
- Viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia pretensioonile
7. 14-PÄEVANE TAGASTUSÕIGUS
7.1 Kuna interneti teel tehtud ostu korral ei ole ostjal võimalik kaubaga põhjalikult tutvuda, võib klient lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates ajast, mil toode temani jõudis. Pakiautomaati tellitud kaupade puhul arvestatakse 14 päevast perioodi alates kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.
7.2 Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Taganemisõiguse kasutamiseks võib tarbija asjaga tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.
7.3 14-päevane tagastusõigus ei kehti toote puhul, mis on spetsiaalselt kliendile valmistatud (näiteks Teile stantsitud isiklik Dog Tag). Tagastamisele ei kuulu hügieenilistel põhjustel pesu.
7.4 Juriidilisele isikule 14-päevane kauba tagastusõigus ei kehti.
7.5 Kauba tagastamiseks või ümbervahetamiseks täitke lepingust taganemise avaldus ning saatke meiliaadressile militaarmatkaja@gmail.com. Avalduse võite lisada ka tagastatava kauba juurde. Avalduse vormi leiate SIIT.
7.6 Kauba tagastamise kulud tasub klient.
8. MUUD TINGIMUSED
8.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
8.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
8.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
8.4 Kliendil on alati võimalus pöörduda ka Tarbijakaitseameti poole:
https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/poordu-ameti-poole
9. ALLAHINDLUS/ SOODUSHINNAD
9.1. Registreerunud kliendi soodustus -5% kehtib alates 50 € ostust. Kui oled kliendiks registreerunud, siis allahindluse -5% aktiveerimiseks lisa ostukorvis kupongi kood: GENERAL. Kupongi kasutamiseks logi oma kontole uuesti sisse.
9.2 Jõustruktuuride allahindlus -10% kehtib alates 50 € ostust. Jõustruktuuridesse kuuluvusest (Kaitseliit, politsei, turvatöötajad jne) palume meid teavitada. Seejärel saadame Teie meilile kupongi koodi soodushinnaga ostu sooritamiseks.
9.3 Allahindlused ei kehti juba soodushinnaga müüdavate toodetele.
10. KINKEKAARDID
10.1 Kinkekaart kehtib "militaarmatkaja.ee" e-poes.
10.2 Kinkekaart ei ole osaliselt kasutatav ega raha vastu vahetatav.
10.3 Tellimuse puhul, mis ületab kinkekaardi väärtuse, tasub klient puudujääva osa.
10.4 Tellimuse puhul, mis on väiksem kinkekaardi väärtusest, raha ei tagastata.
10.5 Kinkekaart kehtib 6 kuud alates soetamise kuupäevast.